Titlul activitatii: Statuia emoțiilor/sentimentelor
Obiective:
- – A învăța și identifica diferitele emoții/sentimente
- – Să ne cunoaștem mai bine
- – să implementăm cele învățate în viața de zi cu zi
Descrierea grupului țintă : copii și tineri proveniți din medii defavorizate, expuși la risc de abandon școlar și/sau excluziune socială
– Număr de participanti: 6-15
– Grupele de vârsta ale participantilor: peste 7 ani
Materiale necesare: nu avem nevoie de materiale
Durata : aproximativ 30 de minute
Derularea activității: Toti participanții se așează în cerc și se întorc cu spatele. Conducătorul activității enunță numele unui sentiment/emoție. Participantii se intorc si imita sentimentul respectiv, dupa care putem schimba opinii despre situatiile in care ne-am intalnit cu emotia respectiva.
Participantii pot spune si ei sentimentele despre care ar dori sa vorbeasca si cu care s-au intalnit in cadrul grupului, sau cele care ii preocupa.
Ghid pentru evaluare:
Conducatorul are un rol important in a imprima dinamica grupului si a modera discutiile.
Este un joc care poate aduce la suprafata eventualele conflicte, sau resentimente din cadrul grupului, deasemenea pentru a recunoaste diferitele emotii cu care se confrunta membri.