Titlul activitatii: Statuia emoțiilor/sentimentelor

Obiective:

  • –          A  învăța și identifica diferitele emoții/sentimente
  • –          Să ne cunoaștem mai bine
  • –          să implementăm cele învățate în viața de zi cu zi

Descrierea grupului țintă : copii și tineri proveniți din medii defavorizate, expuși la risc de abandon școlar și/sau excluziune socială

–          Număr de participanti: 6-15

–          Grupele de vârsta ale participantilor: peste 7 ani

Materiale necesare: nu avem nevoie de materiale

Durata : aproximativ 30 de minute

Derularea activității: Toti participanții se așează în cerc și se întorc cu spatele. Conducătorul activității enunță numele unui sentiment/emoție. Participantii se intorc si imita sentimentul respectiv, dupa care putem schimba opinii despre situatiile in care ne-am intalnit cu emotia respectiva.

Participantii pot spune si ei sentimentele despre care ar dori sa vorbeasca si cu care s-au intalnit in cadrul grupului, sau cele care ii preocupa.

Ghid pentru evaluare:

Conducatorul are un rol important in a imprima dinamica grupului si a modera discutiile.

Este un joc care poate aduce la suprafata eventualele conflicte, sau resentimente din cadrul grupului, deasemenea pentru a recunoaste diferitele emotii cu care se confrunta membri.