Obiective: recunoașterea diferitelor emoții, a situațiilor in care apar acestea, manifestările specifice acestora și a metodelor de coping specifice

Descrierea grupului țintă: copii și tineri/adulți din medii defavorizate

  • Număr de participanti: 5-20

  • Grupele de vârsta ale participantilor: peste 7 ani

Materiale necesare: nu sunt necesare

Durata: 45 min

Derularea activității: Participanții sunt rugați să se plimbe în sus și în jos în spațiul de joc și să încerce să reconstituie sterile emoționale caracteristice următoarelor situații: ești oboist/ai primit o veste proasta/te-ai accidentat/trebuie să ții un discurs/ai un examen important/nașterea unui copil în familie/teuiți la un meci de fotbal/ești somnoros/ești la un chef, etc. Vom lăsa timp suficient fiecărei emoții în parte. La finalul activității vom discuta despre emoțiile trăite, despre manifestările fizice aferente emoției respective, diverse situații în care participanții au trait/experimentat respectivele emoții, deasemenea alte emoții/stări, considerate importante de către membri grupului.

Ghid pentru evaluare : În cadrul evaluării se va ține cont de feed-backurile primite de la participanți, se poate deasemenea dicuta despre cum se confruntă/cum gestioneazî participanții emoțiile respective, ce metode de copyng au în diverse situații.