UTILIZAREA CALULATORULUI
ELEMENTE DE BAZĂ PRIVIND FUNCȚIONAREA UNUI CALCULATOR |
|
|||
1.Cunoaște și înțelege modul de funcționare a unui calculator II, III, IV
|
a. Identifică elementele componente majore ale unui calculator b. Descrie utilitatea elementelor componente c. Poate utiliza calculatorul pentru vizionarea anumitor materile
|
Nivele 1,2,3 |
Nivel 1: Indică și descrie părțile componente ale calculatorului: unitatea centrală, monitor, tastatură, mouse. Nivel 2: Arată utilitatea părților componente ale calculatorului:
Nivelul 3: Experimentează utilizarea calculatorului în cadrul atelierului |
|
1. Ştie cum să folosească Internetul pentru a localiza resurse. II, III, IV
|
a.Descrie funcţiile unui motor de căutare (de ex. Crome, Firefox, etc). b.Utilizează motorul de căutare pentru a găsi informaţii care să-i ofere ajutor în căutarea unei informatii: slujbe, materiale educative, modalități de petrecere a timpului liber, etc |
Nivele 1,2,3 |
Nivel 1: Identifică condițiile de accesare a internetului Identifică un program uzual de navigare pe internet Nivel 2: Explică modalități de accesare a unei informații pe internet Nivel 3: Știe cum să caute anumite informații pe internet |
|
3.Știu să utilizeze softurile educative II, III, IV
|
a. Înțeleg ce sunt softurile educative b. Arată cum pot fi folosite c. Pot să utilizeze softurile educative |
Nivelele 1,2,3 |
Nivelul 1: Identifică softuri educative pentru citit, scris, socotit, alte materiale de cultură generală Nivel 2: Explică modalități de utilizare a softurilor educative Nivel 3: Completează fișele de lucru din softurile educative |